»  Service & Support

Service & Support

Voor een leerkracht is niets zo frustrerend als een digitaal leermiddel dat niet goed functioneert. Het kan de geplande lesdag behoorlijk in de war schoppen. Dat realiseren wij ons als geen ander. Daarom staat niet alleen kwaliteit bij ons hoog in het vaandel, maar willen we ook zorgen voor de perfecte ondersteuning nadat alles is geïnstalleerd. 

Regelmatig onderhoud is belangrijk

Door tijdens de selectie- en implementatiefase al veel aandacht aan kwaliteit te besteden, verkleinen we de kans op storingen. Met het dagelijkse intensieve gebruik (door zowel leerkrachten als kinderen) zijn ze echter niet helemaal te voorkomen. Voor een zo lang mogelijke levensduur heeft de apparatuur bovendien periodiek onderhoud nodig.

Eigen servicemonteurs

Met eigen servicemonteurs zorgen we ervoor dat storingen zo snel mogelijk worden opgelost zodat je weer verder kunt met je werk. In het geval van een storing die niet direct verholpen kan worden, zullen we in overleg kijken naar een andere passende oplossing. Aansluitend is het ook mogelijk om een op maat gemaakt Service Level Agreement (SLA) af te sluiten waarin afspraken gemaakt worden m.b.t. storingen en het leveren van producten.

Onze service & supportdiensten

  • Gebruikerstrainingen
  • Levering van beamerlampen
  • Beamerreiniging en reparatie
  • Advies over het gebruik van apparatuur en software
  • Vervangende apparatuur bij grotere storingen, indien voorradig
  • Onderhoudscontract voor preventief onderhoud van de apparatuur
  • Eigen technische dienst voor montage- en reparatiewerkzaamheden
  • Telefonische ondersteuning voor het oplossen van kleine problemen
  • Downloads van de nieuwste versies van specifieke software via onze eigen website


Neem contact met ons op